Webáruházak Adwords Kampányainak Kezelése

Webáruház Tulajdonosként ezt tudnod kell,hogy miért érdemes legalább az Adwords Kampányok Kezelését kiszervezni!

 

Elmondom neked a kezdésem történetét, remélem tanulsággal fog szolgálni.

 

2016 januárjában indítottam el a gamerwebshop.hu webáruházamat. Összesen volt mindenre 100.000 Ft, és persze egyedül voltam. /Most is egyedül vagyok./ Ahhoz, hogy a webáruház jól tudjon működni napi 12-14 órákat raktam bele Hétfőtől Vasárnapig. /2018.05 -tól csökkentettem napi 5 órára. Hétvége szabad./

 

Mire megy el ez a sok idő naponta? /Ami nálad is ugyanígy el fog menni./

 

– Folyamatosan Új és megbízható Nagykerek keresése

– Mivel specializálódtam /Amit neked is kell, ha nem akarsz az 1.000. -dik ugyan olyan webáruház lenni./ csak Gamer termékekre, így minden nap az összes nagykert végig kellett néznem, hogy milyen új Gamer cuccot tegyek fel manuálisan a webáruházba. /Ezt nem lehet automatizálni./

– Termékek árváltozásának figyelése /Automatizálva 2017.05/

– Figyelni a nagykereket, hogy az adott termék kapható-e még, és ha nem, akkor kikapcsolni, vagy ha újra kapható visszakapcsolni. /Automatizálva 2017.10/

– Legújabb marketing fogások tanulása

– Termékvideók készítése

– Posztolás, rosszabb esetben heti egyszer, de az optimális a napi poszt FaceBook, Twitter, Instagram, Pinterest, Youtube, Google+, Google Cégem, Blog

– Email/SMS kampányok készítése. /Csak azoknak akik kértek, és különbséget kell tenni eDM, és Hírlevél között, mert a kettő nem ugyan az./

– A rendelt termék(ek) csomagolása, kiszámlázása, garancia papír kiállítás, futárszolgálat rendszerébe felvinni a kiszállításhoz.

– Ügyfélszolgálat ellátása

– Garanciális termékek kezelése, továbbküldése a szervizbe

– Megrendelt termékek beszerzése, ha nincs raktárkészleten

– Aktuális jogszabályok figyelése, és alkalmazása

– Adwords Kampányok készítése, kezelése, optimalizálása

 

Ha a fentiekben felsoroltak alapján még nem érzed azt, hogy igen, kéne csökkenteni a terheket, akkor kifejtem, hogy a legutolsó pontba még mire kell odafigyelned, és mit tudsz veszíteni. /Lejjebb el tudod olvasni én mit vesztettem. Te ne kövesd a példám/

 

Adwords Kampányok készítése, kezelése, optimalizálása

 

Itt a legnagyobb veszteséged az idő mellett a pénzed. Kezdő adwordsosként, mint mindenki, többet költesz, mint amennyi bevételed származik belőle.

Biztos vagy benne, hogy szeretnél több 100.000 , vagy millió Ft-ot csak azért kidobni az ablakon mert egyedül akarod kezelni az Adwords fiókodat?

Ki fogja a cégedet, vagy a vállalkozásodat irányítani, ha mindent te csinálsz?

 

Az Adwords kampány készítésénél a következőket kell tenned:

 

– Megfelelő, és figyelemfelkeltő szöveget írni /Lehetőleg többet/

– Eldönteni, hogy mit, kinek, hova, és milyen gyakran akarsz hirdetni.

– Megkeresni, melyek a megfelelő kulcsszavak, mennyibe fog kerülni az adott kulcsszó, melyik oldalra irányítsad. Egyáltalán 1 kulcsszóért mennyit akarsz fizetni.

– Figyelni a megtérüléseket, és ahol nem megfelelő, módosítani. A módosítás, és optimalizálás esetén minimum 5 különféle beállítási paramétert kell figyelni és elemezni.

 

Röviden leírva ugyan, de akár 1 teljes hetet is elvihet egy -egy új kampány megtervezése és kivitelezése, és további hónapokat vagy éveket az optimalizálása.

 

Foglaljuk össze, hogy MIT VESZÍTHETSZ, ha nem szervezed ki legalább az Adwords Fiókod kezelését!

 

– Pénzt

– Időt /Nem tudsz tervezni, nincs szabadidőd, és nincs hétvége sem szabadság/

– Családodat /Majdnem/

– Egészségedet /3 hét az ágyban, domain nevek eladása folyamatban/

– Barátokat /Újra kell ismerkednem/

– Végső esetben a Cégedet, vagy a Vállalkozásodat

 

Mit mondanak mások, amit én nem szeretek hallani?

– Már több mint 100.000.000 Ft ot költöttem/költöttünk ügyfeleink pénzéből.

Erre azt mondom, hogy ugyan magam is elmondhatom, hogy szintén túl vagyok a fenti összegen, de 2 nagyon fontos dolgot szeretnék megemlíteni, amit a többiek ezek szerint nem tudnak elmondani.

Elsősorban nem az a fontos, hogy mennyi pénzt tud valaki elkölteni, hanem az, hogy az elköltött összegből mekkora bevételt/nyereséget tud elérni.

Lejjebb haladva megkapod azokat a számokat, amit mások nem fognak kiírni. Ráadásul készítettem olyan kampányt, ahol a bevétel 36x-rosa lett az elköltött összegnek.

Másodsorban, mivel több webáruházat üzemeltetek, így a kísérletek költségeinek a többsége az én pénzemből ment, és nem az ügyfeleiméből.

Ez ügynökségeknél, vagy adwords kampány kezelőknél szintén nem olvasható, mivel nincs saját webáruházas tapasztalatuk. Ügyfeleik által közvetetten van, de saját nincs, így könnyebben hozhatnak hibás döntéseket.

Olyan hirdetési adatok, amiket máshol nem látsz!

/Mert Ők csak azt mondják, hogy x összeget elköltöttem./

Utolsó 1,5 év: Ügyfeleim és saját webáruház költések, és bevételek összesítése:

 

Időszak: 2017.01.01-2017.12.31

Hirdetésre költött pénz: 6.124.401 Ft

Ebből ennyi bevétel érkezett: 70.961.377 Ft

Időszak: 2018.01.01-2018.04.30

Hirdetésre költött pénz: 2.261.521 Ft

Ebből ennyi bevétel érkezett: 30.948.443 Ft

A legsikeresebb kampányom, ahol 2017.01.01-2018.05.13 -ig el lett költve 461.592 Ft, és a bevétel: 16.800.283 Ft lett.

Legsikeresebb kampányom!

Ez alsó hangon is azt jelenti, hogy minden elköltött 1.000 Ft ból, 36.396 Ft bevétel keletkezett.

 

A fenti információk és adatok alapján el tudod dönteni, hogy szeretnéd-e az Adwords Kampányaidat szakértőre bízni.

Töltsd ki a lenti megrendelőlapot, és kezdjük el együtt a webáruházad bevételének növelését!

 

Adwords kampányaid kezeléséhez kérlek töltsd ki az alábbi megrendelőt!

Adwords Kampányok kezelése Webáruházak részére 60.000 Ft + Áfa/ hó.